26 Şubat 2010

Koro Halinde #7 - Hic Abundant Leones



Dünkü maç. Maçı s.ktir et.

Maç öncesi koreografi, Hic Abundant Leones.

Meali;

"eski dönem haritalarında, henüz keşfedilmemiş topraklar için yazan latince ibare. anlamı da burada bolca aslan var veya burada aslanlar var. bunun 'hic sunt dracones' (burada dragonlar var) gibi varyasyonları da mevcut."

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=18306416

Gece güzel bitseydi hakkında dolu dolu yazardım. İstemiyo gönül. Orda olup canlı canlı görmüş biri olarak sadece şunu söyleyebilirim, çok çok iyiydi. Anlamını öğrendikten sonra taptım hatta.


Video kaynak: Gel Gidersin



Kendi çektiğim fotoyu şimdilik paylaşamıyorum, akşam koyarım. Gerçi bu çok daha iyi, bunu görün daha iyi.

22 Şubat 2010

Galatasaray - Atletico Madrid Maçına Bilet Kazananlar Belli Oldu!


Galatasaray - Atletico maçına bilet kazanan iki şanslı baklavasever şöyle:

adsız - 15260899
benyazdim - 15864489

Hak geçmesin diye sinirlenmeyeyim diyorum ama sinirleniyorum ulan! :) İsimleri olmayanlara normalde bu biletleri vermezdim ama sırf bu biletler için GSBilyoner'e üye olmuşsanız respect. O yüzden size bana ulaşmak için bir şans veriyorum.

Siz ikiniz, GSBilyoner numaralarınızı görüyorsunuz nasıl olsa. ginobilo@gmail.com adresine mail atıp İsim Soyad ve GSBilyoner numaranızı bana bildirin. Kontrol yapıldıktan sonra size maille döneceğimdir.

İkisinden birisi bana ulaşmazsa bir sonrakine vereceğimdir bileti. Yeni yorum yapan birine değil. Böyle biline.

Bekliyorum!

21 Şubat 2010

Golden Sonrası #11 - Kim Ulan O Küfreden?!!

Jo: Abicim o tarafta değil bu tarafta yanlış bakıyosun.

Arda Turan, bugün oynanan BJK derbisinde hem golünü hem bakışını attı. Yağız delikanlı, bıçkın.

Hakan Balta her yerde sağlamcıymışsın be arkadaş...

17 Şubat 2010

İddia Ediyorum Galatasaray - Atletico Madrid Maçına Bilet Kazanacak Taraftar Bulabilirim!


Merhaba sevgili okuyucu,

GSBilyoner'in yardımıyla Galatasaray - Atletico Madrid maçına bilet veriyorum. Düşün yani ben almıyorum, size veriyorum. Ühühü.

Galatasaray taraftarının üye olarak takımına büyük katkı sağladığı GSBilyoner sistemine üye olurken herhangi bir ekstra ücret ödemediğinizi hatırlatalım. Sen üye oluyorsun sadece, takım gidip Keita'yı Baros'u alabiliyor. Böyle bir iş modeli :)

Sorumuzu sormadan önce nasıl üye olunduğunu anlatalım! :

Öncelikle şuraya giriyorsunuz ve üye oluyorsunuz. Üye olurken kişisel bilgilerinizde tuttuğunuz takımı GALATASARAY olarak belirliyorsunuz. Bu kadar. Aşağıdaki soruya cevap verirken, doğru cevapla birlikte GSBilyoner üye numaranızı da yorum olarak yazmanızı isteyeceğim. Soruya doğru cevabı veren 30. ve 50. kişi Agüero ve Forlan'ı stadda izleyecek. Eğer yorum sayısı 100'ü bulursa bence 3. bilet de 100. kişiye verilebilir :) O yüzden yorum yapmayı ihmal etmeyin, kazanma şansınızı tepmeyin!

GELELİM OLDUKÇA KOLAY OLAN SORUMUZA:

Galatasaray'ın Avrupa Ligi'nde eşleştiği takım Atletico Madrid, maçlarını hangi stadda oynamaktadır?


Doğru cevabı yorumlar bölümüne GSBilyoner üye numaranla birlikte yaz. Bakalım neler olacak?

13 Şubat 2010

Bağyan Taraftar #18 - Tanrı'nın Kadınları


Maradona geliyor bakışları. Bizde olsa.. yok ya boşver böyle bir değerlendirmeye girmeyeceğim :)

PENNEARABIATA'dan aldım. Orada bir yorum şahane:

"son resimdeki abla futbol topunu imzalatmaya getirmiş sanırım..."

12 Şubat 2010

THY'den Galatasaray'a Kıyak

Barcelona ve Manchester United'dan sonra gün içinde Türk Hava Yolları'nın Atletico Madrid'e de sponsor olacağı açıklandı. Ama sadece tek maçlık. Bu bana çok ilginç geliyor.

TEORİ:
Acaba Atletico Madrid oyuncularına uçakta yedirilecek yemeklerde bir cinlik mi var? THY şu Agüero'nun midesini boz, gidip Twitter'dan takip edeceğim seni, RT yapacağım yazdıklarına. Hadi lan.

Aha bu. Karışmasın bak.

THY'nin pazarlama kararlarını alan kimse, biliyorum Gaassaraylısın. Aferin. Güzel düşünmüşsün.

Ofansif'teki yorumlar için:
http://www.ofansif.com/basin-yayin/spor-haberleri/thyden-galatasaraya-kiyak/32820.aspx

Futbolu Bıraktıracak Goller #22 - 90'dan

90'dan bir gol göreceğiz şimdi. Ama metre olanı. 90 metre evet. O ye!




Gol sonrası kalecinin takım arkadaşlarına yaptığı "her şey yolunda" işareti, sanırım kulüp binasını bastırır taraftara :)

Golden haberdar olmamı sağlayan Cihan'a ve videoyu bulmamı sağlayan Vincenzo'ya teşekkürlerimle.

09 Şubat 2010

08 Şubat 2010

Hagi'nin Götü Yokmuş

Ben demedim ya kendi diyor! :)



Futbol daha güzel anlatılamazdı. Di mi canlar?

Seviyoruz lan seni

06 Şubat 2010

Galatasaray Taraftarı Hıncaldır

Galatasaray taraftarı, internette en çok görebileceğiniz taraftar güruhudur. Bloglar, micro-bloglar, sözlükler, forumlar, Ofansif gibi futbol ortamları, sürüsüne bereket. Özellikle maç günleri veya kulüple ilgili(genelde futbolla ilgili) gelişmelerin olduğu günlerde futbolla hiç ilgilenmiyor olsanız bile takipçisi olduğunuz kişilerin arasından Galatasaray hakkında birkaç yazı görürsünüz. Böyledir bu, baştan kabul edelim.

Galatasaray devre arası üç önemli yabancı oyuncu transferi yaptı.

Biri Neill, stopere. İnanılmaz, müthiş güçlü, nokta paslar atan vb. özellikler taşımasa da soğukkanlılığıyla ve tecrübesiyle şu andaki stoper rotasyonunda en önemli parça olarak görünüyor.

Diğeri Jo. Ligde bir maça yedekten girdi, onda da saha karlıydı. Kupada yine karlı bir Ankaragücü deplasmanına denk geldi. Sonra (yamulmuyorsam) ilk 11 oynadığı ilk maçına çıktı Denizli'de. Golünü attı. İkinci kez ilk 11 çıktığı kupa maçı Antalyaspor karşısında da sakatlanıp henüz ilk yarıda oyunu terketmek zorunda kaldı.

Bir diğeri ise bebek yüzlü Dos Santos. Bize gelmeden önce bir süre futboldan uzak kalmış. Ama Barça günlerini hatırlarsak oldukça iyi bir oyuncu olduğunu görmemek abestir. (Yine yamulmuyorsam) Hem ligde hem de kupada iki maçta sonradan oyuna girdi. Bugün ise Kayserispor deplasmanında ilk defa ilk 11'de yerini aldı. Ve bok gibi oynadı. Bu bir gerçek.

Şimdi benim gördüğüm şu; bugün Dos Santos kötü oynadı diye Galatasaray taraftarı devre arası yapılan bu transferlerin hepsi balondur, hiçbir işe yaramazdır, boktur, tü kakadır yorumu yapıyor internet alemlerinde. Ben de internet alemlerinin bana ayırdığı şu alandan hepsine BSG diyorum. Noluyo lan? Evet bugün Galatasaray çok kötü oynamıştır. Evet Dos Santos'un takıma katkısı sıfırdır, hatta zararı vardır bugün. Belki alışık olmadığı pozisyonlar yüzünden, belki taktik. En çok da takıma alışma süreci ve uzun zamandır futbola uzak kalmasından. Ama daha ilk maçtan, hem de Kayserispor gibi bir deplasmanda gösterdiği performansla hem ona hem de onun üzerinden, yapılan bu üç transfere BALON demek, nasıl bir mantıktır, futbolu nasıl izlemektir anlamıyorum. Jo ne yaptı bu genellemenin içine girmek için? Neill'ın yerine G.Zan'ı mı tercih edersiniz bir anlasam? Yıllarca Hıncal'a bunu yaptığı için kızdık, siz de kızdınız. Bugün aynı şeyi yapıyorsunuz. Biraz daha uğraşılırsa "Bu Dos Santos Aydın'ın çeyreği değil", "Neill dünya yıldızı ise G.Zan uzay milli futbol takımının kaptanı olur.", "Jo Galatasaray A2 takımında bile oynayamaz iddia ediyorum bak." cümlelerini duyacağız. Bu cümleleri yazıyorum çünkü bunları Hıncal diyor, siz de her türlü ortamdan küfredip gülüyorsunuz "ohaha salağa bak öyle şey mi olur, art niyetlisin sen!!!11" diye. Aman dikkat diyorum ince bir çizgi var o arada. Basmayıverin.

Bu yazımın herkesi kapsamadığını da belirtirim. Herkesin yazdığı kendine.

Maç için bir şeyler söylemek gerekirse, büyük merakla bekliyordum bu maçı. Çünkü Jo yoktu. Bu Rijkaard'ın A.Madrid maçlarında düşündüğü dizilişi deneyeceği anlamına geliyor. Fakat gördük ki, ve eminim kendisi de gördü ki, Arda'dan santrfor yaratmaya çalışmak, Arda'nın fiziken varolduğu santrfor bölgesi için ve varolmadığı santrfor arkası ve kanatlar için büyük kayıp. Bence buradan çıkarılacak ders, Keita'yı en uç nokta için çalıştırmak ya da Cem Sultan'ı hazırlamaktır. İkinci seçenek bana çok daha mantıklı geliyor. Hem iki üç gol kaçırınca Hıncallaşmam da ben.

Yarın sahada görürseniz kim ulan bu demeyin diye, Cem Sultan bu

Futbolu Bıraktıracak Goller #21 - VAŞ!



Seedorf'un Real Madrid zamanlarında attığı enfes bir gol vardır. Bunu bilmiyor muyduk, biliyorduk tabi. Ama aklımızdan çıkmış. Hatırlatan Serkan Mutlu'ya teşekkür edelim. Sonra da gole bi tepki verelim: VAŞ!

Bu arada videoda çalan şarkı da Seedorf'tan kaleciye gitsin.

Aa Seedorf Real Madrid'de mi oynamıştı diyecek yeni nesil için bu foto

04 Şubat 2010

Yaratıcı Basın #10 - Kafası Dopingli Sporcu Modeli

Beşiktaş'lı Chatman doping testine giderken "ben bi haltlar ettim" demiş. Gazetemiz de sağolsun belli ikonlarla bunun ne demek olduğunu anlatmış. Candır.

sezyum'dan çaldım ki.
 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.