Ana içeriğe atla

Galatasaray Taraftarı Hıncaldır

Galatasaray taraftarı, internette en çok görebileceğiniz taraftar güruhudur. Bloglar, micro-bloglar, sözlükler, forumlar, Ofansif gibi futbol ortamları, sürüsüne bereket. Özellikle maç günleri veya kulüple ilgili(genelde futbolla ilgili) gelişmelerin olduğu günlerde futbolla hiç ilgilenmiyor olsanız bile takipçisi olduğunuz kişilerin arasından Galatasaray hakkında birkaç yazı görürsünüz. Böyledir bu, baştan kabul edelim.

Galatasaray devre arası üç önemli yabancı oyuncu transferi yaptı.

Biri Neill, stopere. İnanılmaz, müthiş güçlü, nokta paslar atan vb. özellikler taşımasa da soğukkanlılığıyla ve tecrübesiyle şu andaki stoper rotasyonunda en önemli parça olarak görünüyor.

Diğeri Jo. Ligde bir maça yedekten girdi, onda da saha karlıydı. Kupada yine karlı bir Ankaragücü deplasmanına denk geldi. Sonra (yamulmuyorsam) ilk 11 oynadığı ilk maçına çıktı Denizli'de. Golünü attı. İkinci kez ilk 11 çıktığı kupa maçı Antalyaspor karşısında da sakatlanıp henüz ilk yarıda oyunu terketmek zorunda kaldı.

Bir diğeri ise bebek yüzlü Dos Santos. Bize gelmeden önce bir süre futboldan uzak kalmış. Ama Barça günlerini hatırlarsak oldukça iyi bir oyuncu olduğunu görmemek abestir. (Yine yamulmuyorsam) Hem ligde hem de kupada iki maçta sonradan oyuna girdi. Bugün ise Kayserispor deplasmanında ilk defa ilk 11'de yerini aldı. Ve bok gibi oynadı. Bu bir gerçek.

Şimdi benim gördüğüm şu; bugün Dos Santos kötü oynadı diye Galatasaray taraftarı devre arası yapılan bu transferlerin hepsi balondur, hiçbir işe yaramazdır, boktur, tü kakadır yorumu yapıyor internet alemlerinde. Ben de internet alemlerinin bana ayırdığı şu alandan hepsine BSG diyorum. Noluyo lan? Evet bugün Galatasaray çok kötü oynamıştır. Evet Dos Santos'un takıma katkısı sıfırdır, hatta zararı vardır bugün. Belki alışık olmadığı pozisyonlar yüzünden, belki taktik. En çok da takıma alışma süreci ve uzun zamandır futbola uzak kalmasından. Ama daha ilk maçtan, hem de Kayserispor gibi bir deplasmanda gösterdiği performansla hem ona hem de onun üzerinden, yapılan bu üç transfere BALON demek, nasıl bir mantıktır, futbolu nasıl izlemektir anlamıyorum. Jo ne yaptı bu genellemenin içine girmek için? Neill'ın yerine G.Zan'ı mı tercih edersiniz bir anlasam? Yıllarca Hıncal'a bunu yaptığı için kızdık, siz de kızdınız. Bugün aynı şeyi yapıyorsunuz. Biraz daha uğraşılırsa "Bu Dos Santos Aydın'ın çeyreği değil", "Neill dünya yıldızı ise G.Zan uzay milli futbol takımının kaptanı olur.", "Jo Galatasaray A2 takımında bile oynayamaz iddia ediyorum bak." cümlelerini duyacağız. Bu cümleleri yazıyorum çünkü bunları Hıncal diyor, siz de her türlü ortamdan küfredip gülüyorsunuz "ohaha salağa bak öyle şey mi olur, art niyetlisin sen!!!11" diye. Aman dikkat diyorum ince bir çizgi var o arada. Basmayıverin.

Bu yazımın herkesi kapsamadığını da belirtirim. Herkesin yazdığı kendine.

Maç için bir şeyler söylemek gerekirse, büyük merakla bekliyordum bu maçı. Çünkü Jo yoktu. Bu Rijkaard'ın A.Madrid maçlarında düşündüğü dizilişi deneyeceği anlamına geliyor. Fakat gördük ki, ve eminim kendisi de gördü ki, Arda'dan santrfor yaratmaya çalışmak, Arda'nın fiziken varolduğu santrfor bölgesi için ve varolmadığı santrfor arkası ve kanatlar için büyük kayıp. Bence buradan çıkarılacak ders, Keita'yı en uç nokta için çalıştırmak ya da Cem Sultan'ı hazırlamaktır. İkinci seçenek bana çok daha mantıklı geliyor. Hem iki üç gol kaçırınca Hıncallaşmam da ben.

Yarın sahada görürseniz kim ulan bu demeyin diye, Cem Sultan bu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasselbaink Samsun Dostlar Kıraathanesinde!

Nezih Türk spor basınımız öğretti bana böyle başlık atmayı :) Fotoğraftaki siyahi arkadaşımız, Atletico Madrid ile İspanya'da gol kralı olmuş, Chelsea'de oynamış, Hollanda milli takımında görev almış dünyanın en güzel isimli oyuncularından Jimmy Floyd Hasselbaink. Fotoğraftaki bıyıklı arkadaşımız, büyük ihtimalle tüm dünyadan tuttuğu siyahi oyuncuları Türk kulüplerine kakalayan, "hızlı bu zenci işte tazı gibi koşuyor" deyip kulüp başkanlarına gol makinesi diye çamaşır makinesi satan bir menajer. Fakat bu sefer makineyi doğru tutturmuş, ama bunun farkına ne o ne de Samsunspor varmış. Koskoca JFH, sen Samsun'a gel, böyle kahvelerde otur çay iç, sonra beğenilme git. Bu Samsunspor aynısını Sami Hyypia'ya da yaptı diyorlardı. Doğrudur. Şunu da herkes hatırlıyordur: JFH: Baba naber? Alpay Özalan: ... ??!

İddia Ediyorum Galatasaray - Atletico Madrid Maçına Bilet Kazanacak Taraftar Bulabilirim!

Merhaba sevgili okuyucu, GSBilyoner 'in yardımıyla Galatasaray - Atletico Madrid maçına bilet veriyorum. Düşün yani ben almıyorum, size veriyorum. Ühühü. Galatasaray taraftarının üye olarak takımına büyük katkı sağladığı GSBilyoner sistemine üye olurken herhangi bir ekstra ücret ödemediğinizi hatırlatalım. Sen üye oluyorsun sadece, takım gidip Keita'yı Baros'u alabiliyor. Böyle bir iş modeli :) Sorumuzu sormadan önce nasıl üye olunduğunu anlatalım! : Öncelikle şuraya giriyorsunuz ve üye oluyorsunuz. Üye olurken kişisel bilgilerinizde tuttuğunuz takımı GALATASARAY olarak belirliyorsunuz. Bu kadar. Aşağıdaki soruya cevap verirken, doğru cevapla birlikte GSBilyoner üye numaranızı da yorum olarak yazmanızı isteyeceğim. Soruya doğru cevabı veren 30. ve 50. kişi Agüero ve Forlan'ı stadda izleyecek. Eğer yorum sayısı 100'ü bulursa bence 3. bilet de 100. kişiye verilebilir :) O yüzden yorum yapmayı ihmal etmeyin, kazanma şansınızı tepmeyin! GELELİM OLDUKÇA KOLAY OLAN SO

Forma Arkası #23 - Vennegoor of Hesselink

  Sığmıyor. Kısaltsaydınız bari! Vennegoor of Hesselink nedir abicim.