30 Ağustos 2009

Üzülmez'in Rooney'e Cevabı

Birkaç gün önce Şampiyonlar Ligi grup kuraları çekildi. Manchester United'ın yıldızı Wayne Rooney, kurada kendi gruplarına bir Türk takımının düştüğünü görünce kendi Twitter hesabından bir şey yazdı:

"Turkey I like Turkey really nice with stuffing apple sauce & roasted potatoes >>>> haha can't believe I've scored 101 goals for Utd" http://twitter.com/realwaynerooney

Bence şahane olay. Espri iğrenç tamam, bir milletle dalga geçtiği için değil yani, yazdığı şey komik değil. Fakat bir sporcunun böyle şeyler yapmasını seviyorum. Espriler daha komik olsa tadından yenmez tabi. Neyse, Rooney bunu yapınca bizim millet boş durur mu? Yuhaladı, tepki gösterdi. Hatta bu tepkilerden sonra Wayne Rooney yine Twitter hesabından özür dilemiş diye duydum. Ama şu anda öyle bir şey yok, yazmış silmiş olabilir tabi, bilemem o kadarını.

Şimdi gelelim bu yazının nedenine. Rooney'e gereken cevabı İbrahim Üzülmez vermiş. Hem de Milliyet'in dediğine göre TOKAT GİBİ CEVAP! :

"En azından tanımasa da karşısındaki meslektaşına ayıp. Futbol çok değişken bir oyundur ve kimin ne sonuç alacağı hiçbir zaman belli olmaz. Kendilerini bizden üstün görmeleri, ayrıca bir avantaj. İnönü'ye ne havalarla gelenler oldu ve nasıl döndüler, bunun örnekleri çok. İlk maç İstanbul'da, yani Manchester United misafirimiz olacak. Türk misafirperverliğini görecekler. Meslektaşıma son olarak şu mesajı ileteyim; misafir umduğunu değil bulduğunu yer"

Şimdi gönül ne isterdi biliyor musunuz? İbrahim Üzülmez açsın bir Twitter hesabı, follow etsin Rooney'i, reply yapsın yazdığına, "Yu it vat yu get, nat vat yu vant!" falan yazsın, ortalık kızışsın. Ama nerdee? Ulan Türk basınına açıklama yapınca Rooney görecek mi sanıyosun? Direkt ona ulaşıp desene bunu. E-mail falan at bari lan! Bak adam sosyal medya yapmış, sen hala ne diyon?

Bi de örnekleri çok dediği havalanan takımlar kimler acaba? Ah be İbrahim, anlamıyorum seni.

3 yorum:

Othello dedi ki...

En yakin ornek Barca var, Liverpool var (rovans sayilmaz :) ).

Dem Coetzee dedi ki...

Yahu bu adamların çoğu milli takım oyuncusu, daha geçenlerde bir firma hepsine 2'şer tane ileri teknoloji telefon dağıttı, karıştır be adam, bi merak et değil mi yurdumun her yerinde 3G denen teknolijide var,aç bir twitter hesabı(en fazla 30 saniye sürer)bombala ondan sonra Rooneye ne verirsen ver yiyecek zaten o...

bilog dedi ki...

Süper tespit Dem Coetzee :) Bi kendini geliştir di mi? Nerdeee.

Othello o takımlar havalanıp mı gelmişler ben onu anlamadım işte?

 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.