Ana içeriğe atla

Galatasaray'a Para Harcamayı Bıraktım

Takımım için inanılmaz paralar harcayan bir taraftar değilim. Sadece gerekli şeyler-bunlar bazı insanlara gereksiz gelebiliyor-için para harcayan biri olduğumu söyleyebilirim sanırım. Nedir? Maç bileti, kombine, forma, belki atkı. Bana bazı gereksiz gelen şeyler var kulüplerin çıkardığı, ne bileyim, GSMobile gibi mesela. Başka aklıma gelmedi ama var. Almak aklıma bile gelmiyor onları.

Neyse, bu sene yeni formaların hepsini denedikten sonra en beğendiğim olanı Arslan'ı alacak, evime Ligtv bağlatacak, Ali Sami Yen için lokasyon bazlı sorunlar yaşayıp kombine bilet alamadığımdan ikinci yarı yeni stadımız için kombine sahibi olacaktım. Planlarım bunlardı.

VAZGEÇTİM!

Yenildik diye değil. Yenilecektik tabi... (Şu üç nokta öyle hüzünlü ki)

Beni vazgeçiren bu:


Galatasaray, Sivasspor deplasmanında resmen sağa sola saldırdı. Maalesef internette o görüntülerin hepsini bulamıyoruz. NOLUYORUZ LAN? Herkes sinirli, herkes saldırgan. Ama açıkçası herkes beni ilgilendirmiyor. TAKIMIN KAPTANI, bir faul pozisyonu için hakemin üstüne yürüyor. Çünkü golü yiyoruz o faul nedeniyle. Golü yiyeceğimizi de biliyor çok büyük ihtimalle kendisi. Çünkü daha 2 hafta önce yemiştik aynısını. Hiçbir farkı yoktu, nerdeyse kopyasıydı. TAKIMIN TEKNİK DİREKTÖRÜ, ki DÜNYA İNSANI, ÇOK BÜYÜK SAYGI DUYDUĞUMUZ ADAM, yine aynı pozisyon için hakeme bağırıyor çağırıyor. Maç sonuna doğru Sivasspor'dan birileriyle kavga etmek için depar atıyor. Düşün, koşuyor adama saldırmak için. Ayırmaya gelenleri itiyor. Tekrar ediyorum, bu olanlar ligin ilk maçında oluyor. İLK MAÇ. DAHA BUNDAN 33 TANE OYNAYACAĞIZ.

Ben para verip evime bir kutu bağlatacağım ve bunu mu izleyeceğim? Stada gidip kaptanımızın sağa sola dalmasını mı göreceğim tam olarak? Bana kulübümüz tam olarak söylesin, bir taraftar olarak soruyorum, ben ne için para ödeyeceğim? Siz ne yarattınız? Yarattığınız şeyi neden takip etmiyorsunuz? Müdahale etmiyorsunuz? Ben neyi izleyeceğim? Çıkar da biri futbolu derse, onu da göremediğimizi şuraya not edelim. Ama tekrar ediyorum. Sorun sadece o olsa böyle kızmazdım.

Hani bir Galatasaray vardı ya, şu başarılı olan hani. O da böyle sinirliydi. Sağa sola saldırıyordu. Ben o zaman da bu durumdan rahatsızdım. Ama bu takımın beni rahatsız etmesi kadar o takım beni rahatsız etmiyordu. Belki de nedeni çok başarılı olmalarıydı. Şimdi sormak lazım, o takım başarılıydı. Siz nesiniz kardeş? Havanız kime YABANCI?

Babamı Sami Yen'de son kez bir maça götürme amacım dışında, ikinci bir kıvılcıma kadar Galatasaray için para harcamayı bıraktım. O paraya ne bileyim, tatile giderim. Mis.

Ofansif.com'daki yorumlar için;
http://www.ofansif.com/basin-yayin/spor-haberleri/galatasaraya-para-harcamayi-biraktim/75975.aspx

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Söylediklerine katılmıyorum. Herkesin elini sıkan centilmen bir teknik direktör ne hikmetse o sivasspor yardımcı antrönör müsfettesi ile herzaman kavga ediyor. Bunda da Rijkaard suçlu sana göre. Bence sen hiçbirşeye bulaşma git tatilene ve o tatilden dönme. Nasılsa başarılarda çaktırmadan aramıza katılırsın.
bilog dedi ki…
Ben bu kulübe para harcamayı bıraktım dedim. Yenilgiyi hazmedemeyen bir takım yarattıklarını ve müdahale eden olmadığını anlattım şu üstteki yazıda. Altını çize çize de(aslında çizmemişim, senin gibiler çıkacağını bilmiyordum keşke çizseydim) bunun skorla ve oyunla alakası olmadığını, o başarılı takıma da zamanında çok kızdığımı söyledim. Herkesin elini sıkan bir centilmen olmanın, ortalığı birbirine katmak için verilmiş bir hak olduğunu da düşünmüyorum.

Yazıyı doğru okumanı ve ona göre yorum yapmanı rica edeceğim. Hakarete varan laflara girme. Bak bunu rica etmedim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasselbaink Samsun Dostlar Kıraathanesinde!

Nezih Türk spor basınımız öğretti bana böyle başlık atmayı :) Fotoğraftaki siyahi arkadaşımız, Atletico Madrid ile İspanya'da gol kralı olmuş, Chelsea'de oynamış, Hollanda milli takımında görev almış dünyanın en güzel isimli oyuncularından Jimmy Floyd Hasselbaink. Fotoğraftaki bıyıklı arkadaşımız, büyük ihtimalle tüm dünyadan tuttuğu siyahi oyuncuları Türk kulüplerine kakalayan, "hızlı bu zenci işte tazı gibi koşuyor" deyip kulüp başkanlarına gol makinesi diye çamaşır makinesi satan bir menajer. Fakat bu sefer makineyi doğru tutturmuş, ama bunun farkına ne o ne de Samsunspor varmış. Koskoca JFH, sen Samsun'a gel, böyle kahvelerde otur çay iç, sonra beğenilme git. Bu Samsunspor aynısını Sami Hyypia'ya da yaptı diyorlardı. Doğrudur. Şunu da herkes hatırlıyordur: JFH: Baba naber? Alpay Özalan: ... ??!

İddia Ediyorum Galatasaray - Atletico Madrid Maçına Bilet Kazanacak Taraftar Bulabilirim!

Merhaba sevgili okuyucu, GSBilyoner 'in yardımıyla Galatasaray - Atletico Madrid maçına bilet veriyorum. Düşün yani ben almıyorum, size veriyorum. Ühühü. Galatasaray taraftarının üye olarak takımına büyük katkı sağladığı GSBilyoner sistemine üye olurken herhangi bir ekstra ücret ödemediğinizi hatırlatalım. Sen üye oluyorsun sadece, takım gidip Keita'yı Baros'u alabiliyor. Böyle bir iş modeli :) Sorumuzu sormadan önce nasıl üye olunduğunu anlatalım! : Öncelikle şuraya giriyorsunuz ve üye oluyorsunuz. Üye olurken kişisel bilgilerinizde tuttuğunuz takımı GALATASARAY olarak belirliyorsunuz. Bu kadar. Aşağıdaki soruya cevap verirken, doğru cevapla birlikte GSBilyoner üye numaranızı da yorum olarak yazmanızı isteyeceğim. Soruya doğru cevabı veren 30. ve 50. kişi Agüero ve Forlan'ı stadda izleyecek. Eğer yorum sayısı 100'ü bulursa bence 3. bilet de 100. kişiye verilebilir :) O yüzden yorum yapmayı ihmal etmeyin, kazanma şansınızı tepmeyin! GELELİM OLDUKÇA KOLAY OLAN SO

Forma Arkası #23 - Vennegoor of Hesselink

  Sığmıyor. Kısaltsaydınız bari! Vennegoor of Hesselink nedir abicim.