03 Eylül 2009

Blog İdman Yurdu'na Rakip Çıktı!


BloggerV.com adında blog yazarları için yeni bir ağ açıldı. Türkiye'nin tek blog reklam ağı diyebiliriz heralde. Blog yazarları siteye üye olarak sistemdeki reklamlardan istediğini bloguna ekleyebiliyor ve gelir elde edebiliyorlar.

Bir futbol blogu yazarı olarak Blog İdman Yurdu'na büyük saygı duyuyorum. Fakat yeni alımlarda yer alamadığım için BloggerV.com'un benim için daha uygun olacağını düşünüyorum :)

Şimdilik Tohum Otizm Vakfı'nın bannerlarını kullanabiliyoruz. O kadar güzel yapmışlar ki yazılarımın en tepesine ekledim kendisini. Site davetiye sistemi ile çalışıyor. Siteye giriş yapıp davetiye isteği yapabilirsiniz, ya da davetiyesi olan birinden yardım alabilirsiniz. Bende var mesela, isteyen var mı? :)

12 yorum:

sanut dedi ki...

Valla gerçekten davetiye gönderiyorsan ben havada kaparım :)

bilog dedi ki...

Hemen :)

Number 7 dedi ki...

Dürüst olmak gerekirse bloga reklam almaya, blogdan kazanç elde etmeye hep karşı durdum çünkü "amatör ruh"a zarar verebileceğini düşünüyorum :)

bilog dedi ki...

Saygı duyuyorum :) Ama Tohum Otizm Vakfı gibi kurumların reklamlarının blogumda yer alması hoşuma gitti.

Ozan dedi ki...

ben de davetiye istiyoruuummm :)
bilgilendirme için teşekkürler ayrıca.

bilog dedi ki...

E-mail adresini bulamadım Ozan. Özelden ulaşırsan bana bi :)

ginobilo(höyt)gmail.com

Ozan dedi ki...

eyvallah ben hallettim saol :)

Walentino dedi ki...

bi tane de ben alabilir miyim davetiye? :))

futbol muhalifi dedi ki...

selam, blogidmanyurdu sadece reklam amaçlı oluşturulmuş bir oluşum değil. en basitinden yazılara rss desteği olmadan çok rahat ulaşmamızı sağlıyor. bloggerV de güzel bir uygulamaya benziyor. kolay gelsin:)

bilog dedi ki...

@futbol muhalifi

Evet biliyorum, ben sadece diğer yönüne rakip olacak bir sistem olduğunu söylemiştim BloggerV'nin :) BloggerV'nin de reklam amacı dışında bazı fikirleri var bloglar ve blog yazarları için. Detaylar daha sonraki günlerde :)

ZorAdam51 dedi ki...

Bende alabilir miyim :D

bilog dedi ki...

Gönderdim ZorAdam51 :)

 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.