09 Haziran 2009

Real Madrid Modeli

Real Madrid bir transfer yaptığı zaman oyuncuyu basının önüne sadece yöneticiyle beraber çıkarmaz. Efsanevi bir oyuncuları da yanlarında yer alır. Genelde Di Stefano olur bu. Başkası da oluyor mu o törenlerde bilmem. Ama tüm dünyada çok takdir edilen bir harekettir bu. Kulübün o yeni gelen oyuncuyu onore etmesidir, efsanevi oyuncusunu unutmadığını hem ona hem kamuoyuna göstermesidir, oyuncunun o efsanevi oyuncunun elinden formayı alırken "Nereye geldiğini iyice bir gör." mesajını almasıdır. Dır da dır. Üstüne tonla şey yazarım. Güzel harekettir.

Galatasaray bugün Mustafa Sarp'a imza attırırken ona formasını giydiren Bülent Eken'di bugün. Galatasaray'da yıllarca oynamış, şampiyonluk görmüş, İtalya'ya transfer olmuş bir oyuncu kendisi. Daha sonra da teknik direktör olarak A milli takımı ve Galatasaray'ı çalıştırmış.

Bu hareketi alkışlıyor ve tüm efsanevi oyuncularımızı sırayla imza törenlerinde görmek istiyoruz. O kadar çoklar ki...

3 yorum:

Bahadır dedi ki...

hasan şaş, ümit karan, bülent korkmaz, hakan şükür gibileri göndermek de öyle bir model mi sormak lazım.

bilog dedi ki...

Zamanı gelince herkes gitmeli. Gitmiycem diyorsa gönderilmeli. Durum bu. Zidane bırakıyorum ben dedi gitti. Kimse bir şey diyemedi. Hakan Şükür bırakıyorum demedi ki. Olay burda kopuyor zaten. He kuülp yanlışlar yapmadı demiyorum. Hala o yanlışlardan dönülebilir ama garip bir inat mı desem bir şey var. Ama sanki bu yönetim yavaş yavaş halledecek hepsini.

Selocan24 dedi ki...

genelde değil hep di stefano katılır imza törenine çok eskiden beri bu gelenek devam eder realde o ölünce kim geçecek yerinde bilmiyorum :D

güzel hareket olmuş bu sevdim

 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.