11 Ekim 2009

Golden Sonrası #8 - Eski Toprak Maradona

Dün Arjantin, Peru ile karşılaştı. Güle oynaya kazanacaklarını sanıyorlardı ki, kelle koltukta 90'a 1-0'la girerken yediler golü. Fakat 90+2'de geçen günlerde neredeyse orta sahadan kafayla gol atan Martin Palermo yazdı.

Hikaye golden sonra başlıyor :)



Ben böyle teknik direktör istiyorum. Tabi başarılı olanından. Maradona o konuda tırt. İyi amigo olur ama.



Youtube linki şöyle ki: http://www.youtube.com/watch?v=59BCmTt68iw&feature=player_embedded

4 yorum:

ultrANIL07 dedi ki...

Maçın 60'ıncı dakikasında uykuya daldığıma inanamıyorum.

bilog dedi ki...

Kaçıncı dakikada uykuya daldığını hatırladığına inanamıyorum :)

Sportman dedi ki...

"Ben böyle teknik direktör istiyorum. Tabi başarılı olanından."

Ona kısaca José Mourinho deniyor. :)

bilog dedi ki...

Alalım. Ne kadar o? :)

 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.