10 Mayıs 2009

Fotoşok Kewell!

Galatasaray Store yaz sezonu için t-shirtler yapmış. Az önce Galatasaray'ın resmi sitesinde okudum. T-shirtleri futbolcularımıza giydirip fotoğraflar çekmişler. Yalnız şu alttaki fotoda Harry Kewell'ın kafası bir garip.


Bir tek bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama bana bu fotoda photoshop yok dedirtemezsiniz. Işık bir farklı vurmuş, kafa diğerlerine göre farklı bir renkte. Bir de sol kolu kareye girmiş Kewell'ın. Kıllı mı o ne? Bu adamın kolunda kıl var mıydı? :)

Bu arada t-shirleri beğendim. Kırmızıları da yapılsa daha iyi olurmuş ama.

EDIT: Haberden kaldırılmış bu foto. Beni mi takip ediyorlar ne? :P

10 yorum:

Armanın Peşindeyiz ! dedi ki...

evet kafa bi acayip olmuş :)

felix mourinho dedi ki...

resmi sitede yer alan fotoğraflarda da çekim öncesi baros ve arda varken kewell yok.. zaten kewell'ın kafası sonradan eklenmiş gibi duruyor. kendisi olsaydı o gülücüğü ile poz verirdi.

Armanın Peşindeyiz ! dedi ki...

+

Arda t-shirti alınır arkada.

koray dedi ki...

bariz photoshop:) ama bunu arada kulüpler yapıyor bakınz fenerbahce;

http://www.footballove.com/2009/01/09/fenerbahceorg-photoshop-disaster/

bilog dedi ki...

Hahaha :) O fotoya ben de yer vermiştim zamanında Koray. Şurdan görebilirsin:

http://baklavasina.blogspot.com/2009/01/hani-bizim-hi-kupamz-olmamt-anne.html

Onun üstüne çıkamaz Kewell'lı fotoşok. Guiza'lıyı tek geçerim :)

sinem dedi ki...

arkadaşım benim de bi tane vardı blogda hatırlarsan. adamların tarzı bu zaten :) 08-09 posteri var derginin verdiği, onda da var baya.

bilog dedi ki...

Hatırlayamadım sinem. Şimdi blogunu talan edicem. Ben bunu yapmadan sen linki koysan buraya :)

ultrANIL07 dedi ki...

Orada Kewell'in yerine Semih Kaya'nın olması gerekiyordu sanırım. Ben GS TV'nin yalancısıyım :)

mediha dedi ki...

çok yakışıklısın ve de çok tatlısın seni çok seviyorum harry kewell

bilog dedi ki...

Tamamdır ileticem Kewell'a.

 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.