20 Aralık 2008

Bağyan Taraftar #6 - Kupaları Birer Birer Nah Alıyor


Böylece Türk bağyan taraftar sorunsalına da el atmış olduk. Ben diyorum ki, bu an 'Fenerbahçe engelleri aşıyooor kupaları birer birer "nah" alıyoor!' tezahüratındaki tırnak içindeki andır. Yani bir Fenerbahçe maçıdır. Ablaları tanıyan varsa düzeltebilir. Soldaki çok tanıdık geliyor ama, dur bakalım.

He bir de, terbiyesiz bunlar :)

sinem'e teşekkürler.

6 yorum:

sinem dedi ki...

o an olduğu çok belli zaten etraftaki insanlardan da. terbiyesizlik konusuna gelirsek, kadınlar küfredemez diye bir şey yok. çok sinirlenince patlamak yerine bir iki küfür sallamak rahatlatıyor insanı. zaten bir bağyan bile küfredecek hale geldiyse erkekler ne biçim küfrediyordur ki bağyanların sesi duyulmaz. ama bu ablalar harbi terbiyesiz. kadın cinsiyeti üzerinden yapılan küfür ve el hareketlerini kadınların söylemesi/yapması çok saçma bence. ayrıca da yakışmıyor.

son olarak, rica ederim. :)

ultrANIL07 dedi ki...

İşin garibi ne biliyor musun? Soldaki bana da çok tanıdık geliyor!

GS tribünlerinde güzel bulmak zor demiştim. Bu ikisi önermeme çok güzel birer örnek :)

bilog dedi ki...

Bence soldaki bizim okuldan Anıl. Ne diyosun bu konuda? :) Görüyorum sürekli eminim. Ama işte, akılda kalmıyor.

sinem dedi ki...

bu ikisi çirkin diye hepimiz çirkin değiliz tamam mı? hıh!

ultrANIL07 dedi ki...

bilog,

mümkün tabii. Ve fakat araştıracak da değilim. Hoşuma gitmedi kendileri :)

sinem,

"İstisnalar kaideyi bozmaz" tam da böyle anlarda kullanılınca güzel :)

sinem dedi ki...

ya istisnalar bunlarsa? ;)

 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.