25 Aralık 2008

Bağyan Taraftar #7 - Tribün Bir Podyumdur


Ünlü müydü bu? Ne güzel şey bu :)

6 yorum:

ultrANIL07 dedi ki...

Bana bir tokat atsana!

Ha, bir de... Yandaki amca anlamış galiba. Gözlere baksana :)

sinem dedi ki...

bunu ben mi atmıştım? hatırlayamadım bu bağyanı. ama hoşmuş ben atmış olabilirim :)

ahahah ben de arkadaki abiye bittim. bizim de yazgülü'yle galatasaray maçına gittiğimizde kendimizi çekmiştik, arkada böyle bi amca vardı ve gayet poz kesmişti. :)

bilog dedi ki...

Hemen alabiliriz o fotoğrafı :)

sinem dedi ki...

malesef dijital ortamda değil, analog makinaların son örneğiyle çekilmişti foto :) ama aktarırsak gösteririm valla olmaz böyle şey :D

charonst dedi ki...

buffon un sevgılısı olur alena seredova buffon daha gusel bu kısdan bence :D

bilog dedi ki...

Buffon bu kızdan daha mı güzel?

Yorum yapmıyorum :) Bağyanın kim olduğunu öğrenmemizi sağladığın için teşekkürler.

 
Bu blog BloggerV.com üyesidir.