Ana içeriğe atla

Mehmet Olunmaz Mehmet Doğulur

Bu sabah Habertürk ve 24 kanallarında arka arkaya duydum: Galatasaray Mehmet Aurelio ile anlaşmış. Henüz resmi bir açıklama yok. Ama yalanlama da yok. Yarınki gazetelere düşecek büyük ihtimal bu haber ve Galatasaray resmi sitesinden yalanlamazsa doğru kabul edeceğim.

Öncelikle şunu söyleyeyim, gerçekse müthiş bir transfer. Hem çok iyi bir oyuncu, hem de yabancı kontenjanında yer kaplamıyor. Çünkü yabancı değil. Türk yapıldı. Hatırlarsınız Galatasaray taraftarı bu olayı "Mehmet" kelimesi üzerine oynayarak eleştirmişti. Hepimiz biliyoruz ki aslında bu tepkinin nedeni Mehmet Aurelio'yu eleştirmek değildi, Mehmet ismi alan yabancı oyuncunun Fenerbahçe'de oynamasıydı. Bir de havada buram buram milliyetçilik kokusu olunca sonuç kaçınılmaz oldu. Bir Galatasaray taraftarı olmama rağmen şu pankarttan ölesiye tiksinmiştim. O zamanlar bir futbol blogu yazarı olsaydım yazardım heralde.

Neyse gelelim konuya. Bu transfer haberi doğrulandığında Fenerbahçe taraftarı bloglar, forumlar, hatta stadda pankartlar üzerinden dalgalarını geçecekler en güzelinden. "Bir sene önce 'Gerçek Mehmet bizde' diyerek kabul etmediğiniz adam kadronuzda!" Olay bu. Sonuna kadar da haklılar bunu yapmakta. Ben de şu an onu yapıyorum zaten. O pankartı açana, o düşünceyi taşıyan adama kapak olsun bu transfer. Olursa yani. İşallah olur!

Bu arada Mehmet Aurelio'nun alınması belki de Mehmet Topal'ın gönderileceğinin haberidir. He değilse o ön libero hattını geçecek takım yok bu ülkede.

Yorumlar

sinem dedi ki…
mehmet topal neden gitsin canım, iyileşemiyor madem linderoth gitsin. iki mehmet sırtlar bizi. ha iyileşiyorsa linderoth da kalsın çok severim onu da. topal yedek kalır arada napalım artık :)
bilog dedi ki…
Maliyet olayını hesaba kataraktan düşüncem bu. Seneye bu takımın avrupada oynaması bile şüpheli. Birileri gidecek ki bu zarar kapansın. Aurelio'yu getiriyorsan kesinlikle birileri satılır. Başkan "Seneye Arda'nın etrafında kuracağız takımı" dedi. Onun kadar istenen ve büykü para eden bir Mehmet Topal var. Satılacaksa o satılır :)
sinem dedi ki…
haaayııııııııııır sattırmaam :)

10 yaşında malataydayken 38 numara ayağına burnuna karton tepilmiş 43 numara krampon giydiğini okudum bugün. bu adamı sat-tır-mam! yani elimden geldiğince :)
rddk dedi ki…
Galatasaray'a gidebileceğine hiç ihtimal vermiyorum.. Tabi Mehmet'le aynı tabaktan yemek yemiyoruz. Kesin de konuşamyız. Yarın bir gün GS bayrağını öperkenki fotoğrafı görürsek süpriz olmasın..

Zamanında GS taraftarının bu ''Mehmet doğulmaz, mehmet olunur'' hikayesi ile ilgili birşeyler karalamıştım;

http://www.3puan.net/07/07/2008/mehmet-sana-gule-gule/

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hasselbaink Samsun Dostlar Kıraathanesinde!

Nezih Türk spor basınımız öğretti bana böyle başlık atmayı :) Fotoğraftaki siyahi arkadaşımız, Atletico Madrid ile İspanya'da gol kralı olmuş, Chelsea'de oynamış, Hollanda milli takımında görev almış dünyanın en güzel isimli oyuncularından Jimmy Floyd Hasselbaink. Fotoğraftaki bıyıklı arkadaşımız, büyük ihtimalle tüm dünyadan tuttuğu siyahi oyuncuları Türk kulüplerine kakalayan, "hızlı bu zenci işte tazı gibi koşuyor" deyip kulüp başkanlarına gol makinesi diye çamaşır makinesi satan bir menajer. Fakat bu sefer makineyi doğru tutturmuş, ama bunun farkına ne o ne de Samsunspor varmış. Koskoca JFH, sen Samsun'a gel, böyle kahvelerde otur çay iç, sonra beğenilme git. Bu Samsunspor aynısını Sami Hyypia'ya da yaptı diyorlardı. Doğrudur. Şunu da herkes hatırlıyordur: JFH: Baba naber? Alpay Özalan: ... ??!

İddia Ediyorum Galatasaray - Atletico Madrid Maçına Bilet Kazanacak Taraftar Bulabilirim!

Merhaba sevgili okuyucu, GSBilyoner 'in yardımıyla Galatasaray - Atletico Madrid maçına bilet veriyorum. Düşün yani ben almıyorum, size veriyorum. Ühühü. Galatasaray taraftarının üye olarak takımına büyük katkı sağladığı GSBilyoner sistemine üye olurken herhangi bir ekstra ücret ödemediğinizi hatırlatalım. Sen üye oluyorsun sadece, takım gidip Keita'yı Baros'u alabiliyor. Böyle bir iş modeli :) Sorumuzu sormadan önce nasıl üye olunduğunu anlatalım! : Öncelikle şuraya giriyorsunuz ve üye oluyorsunuz. Üye olurken kişisel bilgilerinizde tuttuğunuz takımı GALATASARAY olarak belirliyorsunuz. Bu kadar. Aşağıdaki soruya cevap verirken, doğru cevapla birlikte GSBilyoner üye numaranızı da yorum olarak yazmanızı isteyeceğim. Soruya doğru cevabı veren 30. ve 50. kişi Agüero ve Forlan'ı stadda izleyecek. Eğer yorum sayısı 100'ü bulursa bence 3. bilet de 100. kişiye verilebilir :) O yüzden yorum yapmayı ihmal etmeyin, kazanma şansınızı tepmeyin! GELELİM OLDUKÇA KOLAY OLAN SO

Forma Arkası #23 - Vennegoor of Hesselink

  Sığmıyor. Kısaltsaydınız bari! Vennegoor of Hesselink nedir abicim.